Połowa odwiedzających sprzed pandemii nie wraca do centrów handlowych – to trwała zmiana, a nie trend

  • 11 maja 2022
Dane dotyczące odwiedzalności centrów handlowych w marcu 2022 r. zebrane przez ZPPHiU wskazują na trwałą zmianę, a nie tymczasowy trend w zachowaniach konsumenckich. Wyniki analizowane w zestawieniu dotyczą już trzeciego sezonu dotkniętego skutkami pandemii w porównaniu do roku 2019, czyli ostatniego roku niezakłóconych zakupów w centrach handlowych.  ZPPHiU monitoruje odwiedzalność w centrach handlowych na terenie […]
Więcej

Akcja pomocowa dla Ukrainy #Power4Ukraine to zbiórka MOCY koordynowana przez ZPPHiU

  • 22 marca 2022
Pomoc dla ludności dotkniętej wojną w Ukrainie zacieśnia branżową współpracę. W całej Polsce w sklepach oraz punktach usługowych firm stowarzyszonych w ZPPHiU prowadzona jest zbiórka Powerbanków dla ludności ukraińskiej.  MOC w dosłownym rozumieniu czyli energia do urządzeń osobistych to coś, czego bardzo brakuje, gdy ludzie funkcjonują przez wiele dni w warunkach wojennych bez dostępu do […]
Więcej

ZPPHiU Ukrainie – pomoc liczona jest w milionach Euro

  • 16 marca 2022
W obliczu dramatu rozgrywającego się za wschodnią granicą Polacy udowadniają, że mają wielkie serca i czynnie angażują się w pomoc na wielu płaszczyznach. Również przedstawiciele biznesu nie pozostają obojętni. ZPPHiU przeznaczyło 50 000 złotych na pomoc Ukrainie, a indywidualne zaangażowanie członków organizacji jest na tym etapie nie do oszacowania – dynamika i skala działań wymykają się […]
Więcej

Stanowisko ZPPHiU w sprawie inwazji na Ukrainę

  • 1 marca 2022
W obliczu ludzkich dramatów i wobec skali potrzeb, idących w ślad za setkami tysięcy ukraińskich uchodźców uważamy, że absolutnym priorytetem jest pomoc humanitarna. Polski handel z głębokim przekonaniem wspiera wszelkie przejawy solidarności i pomocy wobec ofiar rosyjskiego ataku.
Więcej

Apelujemy o międzynarodową solidarność, empatię i zaangażowanie w związku z inwazją na Ukrainę

  • 27 lutego 2022
Szanowni Państwo, w obliczu inwazji Rosji na Ukrainę nie możemy pozostać obojętni. Tuż za naszą wschodnią granicą trwa wojna, giną ludzie, rzeczywistość jednego z wolnych europejskich krajów zmieniła się radykalnie z dnia na dzień. Jesteśmy świadkami wydarzeń, których jako naród doświadczaliśmy historycznie i mamy głęboką świadomość, jak ważna jest dziś międzynarodowa solidarność, empatia i zaangażowanie. […]
Więcej

Rozrywka dla dzieci w centrach handlowych odchodzi bezpowrotnie

  • 15 lutego 2022
„W naszym biznesie nie da się uciec do online…” Dziesięć i pół miesiąca trwały łącznie obostrzenia związane z reżimem sanitarnym w centrach handlowych, uniemożliwiając prowadzenie działalności rozrywkowej dla dzieci. Dziś przedstawiciele ZPPHiU reprezentujący ten wycinek branży z goryczą przyznają, że trzeba było zamknąć biznesy dwa lata temu i czekać z ewentualnym ponownym otwarciem na koniec […]
Więcej

Katastrofalna odwiedzalność centrów handlowych

  • 11 lutego 2022
Początek handlowego roku 2022 dla przedsiębiorców w centrach handlowych jest dramatyczny. Odwiedzalność oraz obroty sklepów zlokalizowanych w galeriach nie były tak niskie od czasu kwietniowego lockdownu. Trudno porównywać dane zbierane dzisiaj, gdy handel jest otwarty do okresu całkowitego wstrzymania sprzedaży w sklepach w galeriach – jednak dane jasno wykazują, że tak źle jeszcze nie było […]
Więcej

Nie ma konieczności zamykania galerii handlowych

  • 11 stycznia 2022
Wobec rosnącej liczby zachorowań na Covid-19 rośnie również prawdopodobieństwo wprowadzenia przez rząd kolejnych obostrzeń dotyczących handlu. ZPPHiU apeluje o pozostawienie otwartych centrów handlowych z zachowaniem obecnych obostrzeń, szczególnie że ruch w galeriach jest niewielki. Nie są znane restrykcje jakie rząd planuje wprowadzić w ramach walki z pandemią jednak w przestrzeni publicznej pojawiają się informacje o […]
Więcej

Black Friday czarnym piątkiem dla handlu. ZPPHiU podsumowuje Black Friday

  • 3 grudnia 2021
Firmy handlowo-usługowe prowadzące działalność na terenie centrów handlowych podsumowują wyniki jednego z najbardziej aktywnych sprzedażowo dni w roku – niestety Czarny Piątek ‘21 okazał się wyjątkowo ponury: footfall w niektórych sklepach spadł nawet o połowę. Sklepy w centrach handlowych podsumowały liczbę odwiedzających w ostatni piątek listopada. Tradycyjnie Black Friday dzięki licznym promocjom kojarzy się z […]
Więcej