Omnichannelnews.pl: ZPPHiU i PSNPH: sklepy działające w internecie silnie wpływają na wzmacnianie odwiedzalności galerii handlowych Nowość

  • 9 grudnia 2024

Aż 52% klientów centrów handlowych odwiedza je w wyniku zainteresowania zakupem produktu wyszukanego w internecie, podobnie 52% udaje się do galerii w celu sprawdzenia produktu wyszukanego w internecie.

Więcej

Stooq.pl: ZPPHiU/PSNPH: 52% klientów odwiedza centra handlowe, by kupić produkty wyszukane online Nowość

  • 6 grudnia 2024

Ponad połowa klientów centrów handlowych (52%) odwiedza je w wyniku zainteresowania zakupem bądź sprawdzeniem produktu wyszukanego w internecie, wynika z badania zrealizowanego na zlecenie Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) i Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH).

Więcej

Handelextra.pl: Internet napędza sprzedaż w centrach handlowych Nowość

  • 5 grudnia 2024

Ponad połowa użytkowników odwiedza centra handlowe, aby kupić produkty wyszukane w internecie – wynika z badania Omnisense. Badania Omnisense zrealizowane na zlecenie Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) i Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH) wskazują, że aż 52% klientów centrów handlowych odwiedza je w wyniku zainteresowania zakupem produktu wyszukanego w internecie, podobnie 52% udaje się do galerii w celu sprawdzenia produktu wyszukanego w internecie.

Więcej

Dlahandlu.pl: 52% użytkowników odwiedza centra handlowe, aby kupić produkty wyszukane w internecie

  • 4 grudnia 2024

Badania Omnisense zrealizowane na zlecenie Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) i Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH) wskazują, że 28% badanych odwiedza centra handlowe w wyniku zainteresowania zakupem produktu wyszukanego w social mediach, wśród najmłodszej grupy 18-24 lata odsetek ten sięga aż 54%.

Więcej

Propertynews.pl: Internet napędza sprzedaż w centrach handlowych

  • 3 grudnia 2024

Klienci odwiedzają konkretne sklepy w centrach handlowych celowo: interesujące produkty znaleźli sobie wcześniej w internecie.

Więcej

Retailnet.pl: [BADANIE] ZPPHiU: internet napędza sprzedaż w centrach handlowych

  • 2 grudnia 2024

Badania Omnisense zrealizowane na zlecenie Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) i Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH) wskazują, że aż 52% klientów centrów handlowych odwiedza je w wyniku zainteresowania zakupem produktu wyszukanego w Internecie.

Więcej

Handlowiec.biz.pl: ZPPHiU: Jak rosną koszty w centrach handlowych w wyniku stosowania zielonych załączników do umów najmu?

  • 28 listopada 2024

Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) wskazuje, że w wyniku zapisów forsowanych przez wynajmujących w tzw. zielonych załącznikach do umów najmu w centrach handlowych wzrastają koszty

Więcej

Omnichannelnews.pl: ZPPHiU: zielone załączniki do umów najmu mogą generować wyższe koszty w centrach handlowych

  • 27 listopada 2024

W wyniku zapisów forsowanych przez wynajmujących w tzw. zielonych załącznikach do umów najmu w centrach handlowych wzrastają koszty. To kolejne dodatkowe obciążenia dla najemców, które często nie mają uzasadnienia ekonomicznego – wskazuje Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU).

Więcej

Retailnet.pl: ZPPHiU: czy zielone załączniki do umów najmu wpływają na wzrost kosztów w centrach handlowych?

  • 26 listopada 2024

Zdaniem Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) w wyniku zapisów forsowanych przez wynajmujących w tzw. zielonych załącznikach do umów najmu w centrach handlowych wzrastają koszty. To kolejne dodatkowe obciążenia dla najemców, które często nie mają uzasadnienia ekonomicznego.

Więcej

Dlahandlu.pl: ESG w centrach handlowych. „Dodatkowe obciążenia bez uzasadnienia ekonomicznego”

  • 25 listopada 2024

Klientów nie interesuje wymiana posadzek, szkła w witrynach czy instalacji w sufitach – Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) wskazuje, że w wyniku zapisów forsowanych przez wynajmujących w tzw. zielonych załącznikach do umów najmu w centrach handlowych wzrastają koszty.

Więcej