Cijeurope.com: Omnisense Research: Parking a key factor in shopping mall choice for Polish consumers

  • 12 marca 2025

A new study by Omnisense, conducted on behalf of the Association of Polish Trade and Services Employers (ZPPHiU) and the Polish Association of Retail Tenants (PSNPH), has revealed that parking accessibility plays a crucial role in determining where Polish consumers choose to shop. According to the research, 73% of respondents consider the quality and availability of parking a key factor when selecting a shopping mall.

Więcej

Hurtidetal.pl: Parkingi kluczowe dla klientów centrów handlowych

  • 11 marca 2025

Aż 73% Polaków uznaje funkcjonowanie parkingu za element determinujący wybór galerii handlowej wynika z badania Omnisense[1] zrealizowanego na zlecenie Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) i Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH).

Więcej

Handelextra.pl: Parkingi są ważne dla klientów centrów handlowych

  • 10 marca 2025

Jak wynika z badania Omnisense, dla klientów centrów handlowych kluczowy jest bezpłatny postój oraz pewność znalezienia wolnego miejsca.

Więcej

Twoje-miasto.pl: Badania Omnisense – parkingi są ważne dla klientów centrów handlowych. Kluczowy bezpłatny postój oraz pewność znalezienia wolnego miejsca

  • 7 marca 2025

Aż 73% Polaków uznaje funkcjonowanie parkingu za element determinujący wybór galerii handlowej wynika z badania Omnisense1 zrealizowanego na zlecenie Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) i Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH).

Więcej

Stooq.pl: Omnisense: 73% klientów uznaje parkingi za kluczowe przy wyborze galerii handlowej

  • 6 marca 2025

Funkcjonowanie parkingu za element determinujący wybór galerii handlowej uznaje 73% Polaków, wynika z badania Omnisense zrealizowanego na zlecenie Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) i Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH).

Więcej

Isbiznes.pl: Omnisense: 73% klientów uznaje parkingi za kluczowe przy wyborze galerii handlowej

  • 5 marca 2025

Funkcjonowanie parkingu za element determinujący wybór galerii handlowej uznaje 73% Polaków, wynika z badania Omnisense zrealizowanego na zlecenie Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) i Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH).

Więcej

Inwestycje.pl: 73% klientów uznaje parkingi za kluczowe przy wyborze galerii handlowej

  • 4 marca 2025

Funkcjonowanie parkingu za element determinujący wybór galerii handlowej uznaje 73% Polaków, wynika z badania Omnisense zrealizowanego na zlecenie Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) i Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH).

Więcej

Investing.com: Omnisense: 73% klientów uznaje parkingi za kluczowe przy wyborze galerii handlowej

  • 3 marca 2025

Funkcjonowanie parkingu za element determinujący wybór galerii handlowej uznaje 73% Polaków, wynika z badania Omnisense zrealizowanego na zlecenie Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) i Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH).

Więcej

Propertynews.pl: Centra handlowe badają, co pozwoli zatrzymać spadki odwiedzalności

  • 28 lutego 2025

Faktem jest, że centra handlowe zanotowały spadki odwiedzalności, choć daleko im do krytycznych. Dlatego większą wagę będą przykładać do tego, co ważne dla klientów. Kluczowy okazuje się m.in. bezpłatny i pewny postój na parkingu w czasie zakupów.

Więcej

Retailnet.pl: [BADANIE] ZPPHiU: parkingi są ważne dla klientów centrów handlowych

  • 27 lutego 2025

Aż 73% Polaków uznaje funkcjonowanie parkingu za element determinujący wybór galerii handlowej wynika z badania Omnisense zrealizowanego na zlecenie Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) i Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH).

Więcej