Dziennik Gazeta Prawna: Sprzedawcy protestują przeciwko zawyżonym kosztom energii

  • 13 stycznia 2025

Zarządcy centrów handlowych omijają przepisy i nie przedstawiają świadectw charakterystyki energetycznej – twierdzą najemcy i domagają się zaostrzenia prawa. Posłowie są „za”

Więcej

Forumfirm.eu: ZPPHiU: Jakie powinny być standardy zielonych załączników i umów najmu w centrach handlowych?

  • 13 stycznia 2025

Jak wskazuje Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU), wynajmujący powinni uzgodnić między sobą i zaproponować najemcom standard tzw. zielonych załączników do umów najmu w centrach handlowych. Kluczowe jest, aby nowe zapisy uwzględniały właściwie rozłożoną odpowiedzialność obu stron umowy oraz przynosiły korzyści obu stronom – a nie tylko właścicielom galerii handlowych.

Więcej

Retailnet: ZPPHiU: jakie powinny być standardy zielonych załączników i umów najmu w centrach handlowych?

  • 10 stycznia 2025

Zdaniem Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU), wynajmujący powinni uzgodnić między sobą i zaproponować najemcom standard tzw. zielonych załączników do umów najmu w centrach handlowych. Kluczowe jest, aby nowe zapisy uwzględniały właściwie rozłożoną odpowiedzialność obu stron umowy oraz przynosiły korzyści obu stronom – a nie tylko właścicielom galerii handlowych.

Więcej

Dlahandlu.pl: Nowe standardy zielonych załączników i umów najmu w centrach handlowych

  • 9 stycznia 2025

Wynajmujący powinni uzgodnić między sobą i zaproponować najemcom standard tzw. zielonych załączników do umów najmu w centrach handlowych – wskazuje Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU). Kluczowe jest, aby nowe zapisy uwzględniały właściwie rozłożoną odpowiedzialność obu stron umowy oraz przynosiły korzyści obu stronom, a nie tylko właścicielom galerii handlowych.

Więcej

Omnichannelnews.pl: Greenman Poland: ruszają zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

  • 7 stycznia 2025

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się po Bożym Narodzeniu.

Więcej

Dlahandlu.pl: Startują zimowe wyprzedaże. Towarzyszy im ROPO i FOMO

  • 3 stycznia 2025

Zakupowy maraton Polaków wchodzi na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się po Bożym Narodzeniu. Kupcy liczą na efekt ROPO i efekt FOMO.

Więcej

Prawo.pl: Czujki dymu obowiązkowe w każdym nowym mieszkaniu, za kilka lat we wszystkich

  • 2 stycznia 2025

Nie tylko nowe mieszkania i domy, ale także te zasiedlone od wielu lat, muszą mieć obowiązkowo czujniki dymu, a w niektórych pomieszczeniach także czadu. W wypadku tych pierwszych przepisy wchodzą w życie 23 grudnia br., drugich – dopiero 2030 roku.

Więcej

Omnichannelnews.pl: Omnisense: kluczowe elementy dla klientów odwiedzających centra handlowe [BADANIE]

  • 31 grudnia 2024

Najważniejsze kwestie dla klientów odwiedzających centra handlowe to: czystość toalet (91% wskazań) i brak opłat za nie (89%), łatwość dostępu do toalet (85%), wybór sklepów w galerii handlowej (89%), komfort cieplny (79%), oznaczenia i nawigacja w obiekcie (74%), funkcjonowanie parkingu (73%) oraz łatwy dojazd samochodem (74%).

Więcej

Marketingprzykawie.pl: Co jest istotne dla klientów centrów handlowych? – Badanie Omnisense

  • 30 grudnia 2024

Klienci centrów handlowych najbardziej zwracają uwagę na jakość toalet, dobór sklepów i parkingi. Tak pokazało badanie Omnisense zrealizowane na zlecenie ZPPHiU i PSNPH.

Więcej

Twoje-miasto.pl: Badania Omnisense – co jest ważne dla klientów centrów handlowych? Istotne są toalety, wybór sklepów i parkingi

  • 27 grudnia 2024

Badania Omnisense(1) zrealizowane na zlecenie Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) i Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH) wskazują, że najważniejsze kwestie dla klientów odwiedzających centra handlowe to: czystość toalet (91% wskazań) i brak opłat za nie (89%), łatwość dostępu do toalet (85%), wybór sklepów w galerii handlowej (89%), komfort cieplny (79%), oznaczenia i nawigacja w obiekcie (74%), funkcjonowanie parkingu (73%) oraz łatwy dojazd samochodem (74%).

Więcej