Propertynews.pl: Wybór sklepów, parkingi i toalety. Co jeszcze jest ważne dla klientów centrów handlowych?

  • 24 grudnia 2024

Najważniejsze kwestie dla klientów odwiedzających centra handlowe to: czystość toalet i brak opłat za nie, a także łatwość dostępu do toalet.

Więcej

Nowymarketing.pl: ZPPHiU i PSNPH: co jest ważne dla klientów centrów handlowych [BADANIE]

  • 23 grudnia 2024

Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) oraz Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH) przygotowało badania Omnisense, których celem było poznanie tego, co jest najważniejsze dla klientów centrów handlowych.

Więcej

Handelextra.pl: Toalety, wybór sklepów i parkingi

  • 20 grudnia 2024

To, według wyników badania Omnisense, najważniejsze kwestie dla klientów centrów handlowych. Jednocześnie, połowa klientów wcześniej wyszukuje produkt w internecie, a później dopiero idzie do galerii.

Więcej

Dlahandlu.pl: Co jest ważne dla klientów centrów handlowych? Ta odpowiedź może zaskoczyć

  • 19 grudnia 2024
Badania Omnisense zrealizowane na zlecenie Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) i Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH) wskazują na najważniejsze kwestie dla klientów odwiedzających centra handlowe. To nie wybór sklepów jest najbardziej istotny.
Więcej

Retailnet.pl: [BADANIE] ZPPHiU: co jest ważne dla klientów centrów handlowych?

  • 18 grudnia 2024

Badania Omnisense zrealizowane na zlecenie Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) i Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH) wskazują, że najważniejsze kwestie dla klientów odwiedzających centra handlowe to: czystość toalet (91% wskazań) i brak opłat za nie (89%), łatwość dostępu do toalet (85%), wybór sklepów w galerii handlowej (89%), komfort cieplny (79%), oznaczenia i nawigacja w obiekcie (74%), funkcjonowanie parkingu (73%) oraz łatwy dojazd samochodem (74%).

Więcej

Forumfirm.eu: Badania Omnisense – co jest ważne dla klientów centrów handlowych?

  • 17 grudnia 2024

Badania Omnisense zrealizowane na zlecenie Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) i Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH) wskazują, że najważniejsze kwestie dla klientów odwiedzających centra handlowe to: czystość toalet (91% wskazań) i brak opłat za nie (89%), łatwość dostępu do toalet (85%), wybór sklepów w galerii handlowej (89%), komfort cieplny (79%), oznaczenia i nawigacja w obiekcie (74%), funkcjonowanie parkingu (73%) oraz łatwy dojazd samochodem (74%).

Więcej

Twoje-miasto.pl: Badania Omnisense – internet napędza sprzedaż w centrach handlowych

  • 16 grudnia 2024

Badania Omnisense zrealizowane na zlecenie Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) i Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH) wskazują, że aż 52% klientów centrów handlowych odwiedza je w wyniku zainteresowania zakupem produktu wyszukanego w internecie, podobnie 52% udaje się do galerii w celu sprawdzenia produktu wyszukanego w internecie. To oznacza, że sklepy działające i budujące swoją ofertę w internecie bardzo silnie wpływają na wzmacnianie odwiedzalności centrów handlowych.

Więcej

Managerplus.pl: Aż 52% użytkowników odwiedza centra handlowe, aby kupić produkty wyszukane w internecie

  • 13 grudnia 2024

Badania Omnisense zrealizowane na zlecenie Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) i Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH) wskazują, że aż 52% klientów centrów handlowych odwiedza je w wyniku zainteresowania zakupem produktu wyszukanego w internecie, podobnie 52% udaje się do galerii w celu sprawdzenia produktu wyszukanego w internecie.

Więcej

Isbiznes.pl: ZPPHiU/PSNPH: 52% klientów odwiedza centra handlowe, by kupić produkty wyszukane online

  • 12 grudnia 2024

Ponad połowa klientów centrów handlowych (52%) odwiedza je w wyniku zainteresowania zakupem bądź sprawdzeniem produktu wyszukanego w internecie, wynika z badania zrealizowanego na zlecenie Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) i Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH).

Więcej

Investing.com: ZPPHiU/PSNPH: 52% klientów odwiedza centra handlowe, by kupić produkty wyszukane online

  • 11 grudnia 2024

Ponad połowa klientów centrów handlowych (52%) odwiedza je w wyniku zainteresowania zakupem bądź sprawdzeniem produktu wyszukanego w internecie, wynika z badania zrealizowanego na zlecenie Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) i Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH).

Więcej