Cijeurope.com: ZPPHiU raises concerns over shopping mall infrastructure standards

  • 9 września 2025

The Association of Polish Trade and Service Employers (ZPPHiU) has criticised the condition of basic infrastructure in shopping centres, pointing in particular to car parks and toilets. According to the organisation, these facilities are often poorly maintained, limited in availability, or subject to additional charges, despite being financed through tenants’ common costs.

Więcej

Msn.com: Przez to galerie handlowe tracą klientów. Nie lubimy za to płacić

  • 8 września 2025

Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) podkreśla niedoskonałości infrastruktury w centrach handlowych, zwracając uwagę na płatne i zaniedbane toalety oraz parkingi. W obliczu spadającej liczby klientów, bezpłatny dostęp do tych usług wydaje się kluczowy dla zapewnienia pozytywnego doświadczenia zakupowego.

Więcej

Investmap.pl: Niewygodna prawda o infrastrukturze w centrach handlowych w Polsce

  • 5 września 2025

Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) wskazuje, że infrastruktura w centrach handlowych – zwłaszcza parkingi i toalety, czyli najważniejsze aspekty dla klientów – pozostawiają wiele do życzenia. Parkingi oraz toalety są często brudne, niedostępne i płatne.

Więcej

Strefabiznesu.pl: Przez to galerie handlowe tracą klientów. Nie lubimy za to płacić

  • 4 września 2025

Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) podkreśla niedoskonałości infrastruktury w centrach handlowych, zwracając uwagę na płatne i zaniedbane toalety oraz parkingi. W obliczu spadającej liczby klientów, bezpłatny dostęp do tych usług wydaje się kluczowy dla zapewnienia pozytywnego doświadczenia zakupowego.

Więcej

Wp.pl: Przez to galerie handlowe tracą klientów. Nie lubimy za to płacić

  • 3 września 2025

Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) podkreśla niedoskonałości infrastruktury w centrach handlowych, zwracając uwagę na płatne i zaniedbane toalety oraz parkingi. W obliczu spadającej liczby klientów, bezpłatny dostęp do tych usług wydaje się kluczowy dla zapewnienia pozytywnego doświadczenia zakupowego. Niestety, jak pokazują badania, zarówno cena, jak i stan wspólnych przestrzeni takich jak toalety czy parkingi, często pozostawiają wiele do życzenia.

Więcej

Wiadomoscihandlowe.pl: Brudne toalety i płatne parkingi odstraszają klientów od galerii handlowych. Dlaczego ich właściciele strzelają sobie w stopę?

  • 2 września 2025

Zarządcy centrów handlowych często mówią o tym, że to właściwie dobrany miks najemców decyduje o powodzeniu takich obiektów, Koncentrują się też na zielonych inwestycjach.

Więcej

Hurtidetal.pl: Infrastruktura w centrach handlowych pozostawia wiele do życzenia

  • 1 września 2025

Według ZPPHiU infrastruktura w wielu centrach handlowych nie spełnia oczekiwań klientów. Najwięcej problemów dotyczy parkingów i toalet, których koszty ponoszą najemcy, choć to one w dużej mierze decydują o atrakcyjności obiektów.

Więcej

Portalspozywczy.pl: ZPPHiU: Brudne i płatne toalety zniechęcają do wizyt w centrach handlowych

  • 29 sierpnia 2025

Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) wskazuje, że infrastruktura w centrach handlowych – zwłaszcza parkingi i toalety, czyli najważniejsze aspekty dla klientów – pozostawiają wiele do życzenia. Parkingi oraz toalety są często brudne, niedostępne i płatne.

Więcej

Retailnet.pl: ZPPHiU bierze pod lupę stan toalet w centrach handlowych

  • 28 sierpnia 2025

Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) wskazuje, że infrastruktura w centrach handlowych – zwłaszcza parkingi i toalety, czyli najważniejsze aspekty dla klientów – pozostawiają wiele do życzenia. Parkingi oraz toalety są często brudne, niedostępne i płatne.

Więcej

Twoje-miasto.pl: ZPPHiU: Dlaczego toalety w centrach handlowych są brudne, a czasem też płatne? Infrastruktura w centrach handlowych pozostawia wiele do życzenia

  • 27 sierpnia 2025

Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) wskazuje, że infrastruktura w centrach handlowych – zwłaszcza parkingi i toalety, czyli najważniejsze aspekty dla klientów – pozostawiają wiele do życzenia. Parkingi oraz toalety są często brudne, niedostępne i płatne.

Więcej