Związek pracodawców - Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług - ZPPHiU logo
Strefa dla członków
  • Strona główna
  • O nas
  • Aktualności
  • Członkowie
  • Media o nas
  • Kontakt
  • Dołącz do ZPPHIU
  • Strona główna
  • O nas
  • Aktualności
  • Członkowie
  • Media o nas
  • Kontakt
  • Dołącz do ZPPHIU

RETAIL CHALLENGE POLAND 2024

  • 6 września 2023

27-28.09.2023 r., Hotel Arche, Al. Krakowska 237, Warszawa

V EDYCJA
FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2024 – strategiczne forum networkingowe gromadzące cały sektor retail w Polsce – zarówno sieci food jak i non-food, producentów dóbr trwałych oraz FMCG.

Spotkanie potrwa 2 dni: oba dni rozpoczniemy strategiczną sesją plenarną, po lunchu odbędą się operacyjne sesje równoległe. Wieczorem I dnia forum planowany jest koktajl networkingowy, który jest świetną okazją do rozmów w mniej formalnej atmosferze.

Focus tegorocznej edycji to wsparcie sektora retail w sytuacji kryzysu: optymalizacja, cięcie kosztów, szukanie rentowności.

Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director brave conferences : Tak jak co roku, zapytaliśmy praktyków z sektora retail, FMCG i dóbr trwałych o ich największe wyzwania. Ponad 70-ciu z nich podzieliło się z nami tematami, które są dla nich kluczowe, a są to m.in.: walka z kosztami: dopasowanie strategii sprzedaży i lojalizowania konsumenta w związku z totalną zmianą jego zachowań zakupowych, przyciąganie klienta do kanału off i modyfikacja roli sklepów stacjonarnych w ramach omnicommerce, walka o rentowność w e-commerce, raportowanie ESG i eko retail, dyrektywa Omnibus i jej wpływ na promocje firm, zmieniający się rynek pracownika na rynek pracodawcy, czy przyszłość formatów wobec dominującej roli dyskontów w okresie kryzysu.

Agenda wydarzenia powstała na podstawie wywiadów i została zbudowana wokół 10 wyzwań jakie z tych wywiadów wyłoniliśmy:

  • KRYZYS A STRATEGIE ROZWOJU RYNKU RETAIL
  • DIGITALIZACJA RETAILU
  • SPRZEDAŻ OMNICHANNEL
  • RENTOWNOŚĆ E-COMMERCE
  • OSZCZĘDNOŚCI W LOGISTYCE
  • ZMIANY W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW
  • PROMOCJE VS DYREKTYWA OMNIBUS
  • OPTYMALIZACJA KOSZTÓW
  • STRATEGIE ESG
  • RETAIL INTELLIGENCE

W trakcie wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję posłuchać ekspertów z m.in. : ALLEGRO, AUCHAN, , BRICOMARCHE, CASTORAMA, CCC, DECATHLON, DR. MAX, EMPIK, EUROCASH, FOODWELL, FRISCO, HOME & YOU, IKEA, INTERMARCHE, INTERSPORT, KOMFORT, LEWIATAN, LIDL, LPP, MAXI ZOO, MEDIAMARKTSATURN, MEDICINE, MODIVO, NEONET, OBI, PEPCO, STOKROTKA, W.KRUK, VRG, X-KOM, YES BIŻUTERIA, ZALANDO, ŻABKA NANO i wielu innych.

Lista prelegentów:
https://retailchallengepoland.pl/prelegenci/

Agenda forum:
https://retailchallengepoland.pl/program-1-dzien/
https://retailchallengepoland.pl/program-2-dzien/

Bilety:
https://retail2023.registration-form.online/

Korzystna oferta indywidualna oraz grupowa!

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
Anna Banaś
[email protected]
tel. 787 092 566

Ostatnie wpisy
  • Jakie są wymogi ESG banków wobec centrów handlowych?
  • ZPPHiU: Co zrobić, by audyty kosztów wspólnych w centrach handlowych nie były już potrzebne?
  • Apel ZPPHiU do Premiera – po co tekstylia, buty i kapelusze mają raportować w systemie SENT?
  • ZPPHiU: Brakuje transparentności kosztów wspólnych w galeriach handlowych
  • Badania Omnisense – parkingi są ważne dla klientów centrów handlowych

ZPPHiU: Czym są koszty wspólne w centrach handlowych?

ZPPHIU jest partnerem strategicznym targów Shopping Center Forum 2023 Fall

Scroll
  • Strona główna
  • O nas
  • Aktualności
  • Członkowie
  • Media o nas
  • Kontakt
  • Dołącz do ZPPHIU

@2022 Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług
Numer KRS: 0000636450
Polityka prywatności

Kontakt do nas:
Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług
ul. Jana Zamoyskiego 47/13
03-801 Warszawa
Dla przedsiębiorców – [email protected]
Dla mediów – [email protected]